نام کاربری:
کلمه عبور:
مرا به خاطر بسپار
چرا عضو شوم؟
با عضویت در سایت شما می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:
  • مشاوره رایگان
  • شرکت در بحث و گفتگو
  • اخذ پذیرش
  • عضویت در خبرنامه
  • ...
کاربر مهمان خوش آمدید
جستجو
خانه

کلینیک آنلاین روماتولوژی در آستانه بهار نو شد

۱۳۹۱/۱۲/۱۳
تعداد بازديد:۲۶
کلینیک آنلاین روماتولوژی در آستانه بهار نو شد
با سلام
سايتي كه در حال حاضر مشاهده مي كنيد نسخه دوم وب سايت كلينيك آنلاين روماتولوژي با پلت فرم كاملا متفاوت مي باشد. طبق زمان بندي اين سايت بايستي اواخر فروردين ٩٢ راه اندازي ميشد ولي به خاطر مشكلات غير قابل كنترل و زيادي كه در وب سايت قبلي به وجود آمد تصميم گرفتيم نسخه دوم سايت رو زودتر از موعد راه اندازي كنيم. براي همين ناخواسته نقص هايي در سايت وجود خواهد داشت كه از شما خواهشمنديم از طريق ايميل ( [email protected]) يا كامنت در همين پست يا از طريق انجمن سايت با ما مطرح كنيد.
سايت فعلي مثل گذشته هر هفته با مقالات  و اخبار جديد در حوزه روماتولوژي و درد هاي مزمن و مقالات آموزشي با موضوعات عمومی بروز خواهد شد. مثل گذشته مشاوره خواهيم داشت، با اين تفاوت كه در سايت جديد بايستي جهت انجام مشاوره قبلا عضو سايت شده باشيد.
در سايت گذشته يكي از مهمترين تقاضاهاي شما راه اندازي نوبت دهي اينترنتي بود در اين سايت اين موضوع رو به بهترين شكل پياده سازي كرديم.برای استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی هم بایستی در سایت عضو شوید.
 تالار گفتگوي بيماران هم از ويژگی های جديد سايت مي باشد. با توجه به نوع بیماری یا مشکلی که دارید تالار مورد نظر رو انتخاب کنید و با دیگر اعضای سایت به تبادل نظر و گفت و گو بنشینید.

سخن پايانی:

 ۱) اولین عاملی که باعث شده تا به امروز این مقدار هزینه ( بیش از ۳۰ میلیون تومان) برای سایت بشه فقط و فقط دلگرمی ها و بازدید های مستمر شما از سایت بوده و بس!! پس جا داره که اول از همه دست تک تک شما عزیزان رو بفشاريم و از همتون تشکر کنیم. ما قدر این محبت ها و استقبال های شما رو می دونیم
۲) اين سايت وابسته به هيچ ارگان دولتي نيست، تمام هزينه هاي سايت اعم از هزينه طراحي و نگهداري و حقوق تيم پشتيباني و ادمين هاي سايت توسط آقايان دكتر عليشيري و دکتر سليمزاده پرداخت شده كه از همين جا ازشون تشكر مي كنيم
٣) در طول اين مدتي كه سايت رو راه اندازي كرديم بيش از ٥٠٠ مقاله و خبر تخصصي و عمومي در باره روماتولوژي در سايت قرار داديم .قابل ذکره که تمامی مقالات و اخبار سایت توسط پزشکان فوق تخصص سایت ویرایش و از نظر علمی تایید میشه.
٤) بيش از ٣٠٠٠ سوال در سايت مطرح شده است كه به صورت خصوصي و عمومي توسط پزشكان مشاور سايت پاسخ داده شده است. جا داره از پزشكان مشاور سايت هم تشكر كنيم!

تيم مديريتي سايت اميدواريم بتونين قسمت كوچكي از درد هاي شمارو التيام بديم و قدمي هرچند كوچك در زمينه خدمات رساني به شما همراهان عزيز برداريم

منبع: کلینیک آنلاین روماتولوی

برچسب ها
افزودن به لیست علاقه مندی ها
امتیاز
منتظر بمانید