نام کاربری:
کلمه عبور:
مرا به خاطر بسپار
چرا عضو شوم؟
با عضویت در سایت شما می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:
  • مشاوره رایگان
  • شرکت در بحث و گفتگو
  • اخذ پذیرش
  • عضویت در خبرنامه
  • ...
کاربر مهمان خوش آمدید
جستجو
خانه

درمان کوفتگی و درد مفاصل با نخود سبز یخی

۱۳۹۲/۰۲/۳۰
تعداد بازديد:۹
درمان کوفتگی و درد مفاصل با نخود سبز یخی
 
محصول ارائه شده توسط محققان که تحت عنوان نخود سبز یخزده ارائه شده از گلوله های کوچک جامد شده شربت ذرت و نخود سبز خشک شده شده تشکیل شده است.

بسته های سنتی یخ و کمپرس های سرد تورم را با مسدود کردن خون در رگها کاهش داده و می تواند درد را التیام بخشد. یخ از دوران بسیار قدیم برای درمان حراجت ها و مقابله با درد مزمن استفاده شده است.

این درحالی است که سازمان سلامت ملی بریتانیا توصیه کرده است یک بسته نخودسبز یخزده که لای یک دستمال پیچیده شده می تواند مثل یک بسته یخ عمل کرده و درد مفصل، رگ به رگ شدن، کشیدگی و کوفتی را التیام بخشد.

این شیوه موثر و مناسب است چرا که یخ معمولا آب می شود و اثر سرمایی خود را از بین می برد، درحالی که نخود سبز خود را با شکل زانو و یا سایر مفاصل تطبیق می دهد و زمانی که دوباره یخ بزند همان تأثیر اولیه را دارد.

محققان اکنون یک کیسه نخود سبز تولید کرده اند که می توان آن را بدون تغییر شکل دوباره در فریزر گذاشت، با خاصیت نخود سبز شکل مفاصل را به خود می گیرد و هرچقدر که یخ بزند، یخ آن آب شود و دوباره در فریزر قرار بگیرد خاصیت آن تغییر نمی کند.

نخود سبزهایی که با شربت ذرت تهیه شده اند درست اندازه واقعی نخود سبز بوده و حتی رنگ آنها را نیز دارند و در بسته های 20 تا 50 پوندی برای زانو، شانه و صورت عرضه می شوند.

این بسته ها را باید برای چهار ساعت در فریزر گذاشت تا کاملا یخ بزند و بتواند درد را تسکین دهد. توصیه شده است که این محصول 20 دقیقه برای یک جلسه سرمادرمانی استفاده شود.

این محصول را می توان با قرار دادن در مایکروویو به صورت یک کیسه گرما بخش استفاده کرد و از آن برای درمان درد مفاصل مزمن بهره گرفت.

این محصولات درد ماهیچه را خفیف کرده و دامنه حرکت ماهیچه دردناک را افزایش می دهد.

«جین تادمان» از موسسه تحقیقات آرتروز بریتانیا گفت: بسته های سرد و گرم برای درمان راه اثبات شده کاهش درد آرتروز در کوتاه مدت است. بسیاری از مبتلایان به این دردها این روش را موثر می دانند، اما مسئله این است که محصول ارائه شده قیمتی بسیار بیشتر از یک بسته نخود سبز دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها
افزودن به لیست علاقه مندی ها
امتیاز
منتظر بمانید